"Rychlé jednání. Povlečení je krásné, barevně přesně, jak je zobrazeno na internetu, je tedy patrně dobře vyfotografováno, nepřesvíceno."
Reklamace
Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace (zásilky). Veškeré reklamace musí být bezodkladně uplatněny, a to písemně.
Reklamace dopravy je nutno oznámit písemnou formou do 2 dnů od převzetí zásilky.
Při převzetí zásilky zkontrolujte zda není zásilka poškozená nebo zda nejeví známky cizího zásahu. V případě zjištění poškození zásilky nebo zásahu cizí osoby, sepište s řidičem na místě reklamační protokol a případné poškození vyfotografujte.
Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady prosím vyfotografujte a je nutné je nahlásit do 2 dnů po převzetí zásilky. Na pozdější reklamace způsobené dopravcem nebude brán zřetel.
Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním. To znamená, že se vztahuje pouze na zjevné vady vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude dle dohody se zákazníkem vrácena cena zboží. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka.
Reklamační formulář
Adresa pro zasílání reklamací
Stylové povlečení
Na Poříčí 2110
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: +420 606 776 353
E-mail: reklamace@povleceni-stylove.cz
Výrobci
Řekli o nás...
Garance nejnižší ceny
V případě, že najdete kdekoliv na českém internetu, nebo kamenné prodejně, povlečení, nebo bytový textil za nižší cenu, než naleznete u nás, pošlete nám o tom informace přes náš chat, nebo kontaktní formulář. My situaci ověříme a pokud bude skutečně cena nabízená konkurencí nižší, tak se Vám pokusíme nabídnout minimálně stejně výhodnou nabídku, případně se ji pokusíme ještě vylepšit, bude-li to možné.