Přepravní podmínky

Budeme se vždy snažit doručit Vám zboží v co nejkratším termínu. Pokud je zboží skladem, je možné ho doručit obvykle do 3 až 4 pracovních dnů. TYTO DODACÍ LHŮTY NEPLATÍ V PŘEDVÁNOČNÍM OBDOBÍ, KDY NEJSME SCHOPNI, DÍKY PŘETÍŽENOSTI PŘEPRAVNÍCH SPOLEČNOSTÍ, ODHADNOUT NEBO ZARUČIT DODÁNÍ V JAKÝKOLIV KONKRÉTNÍ TERMÍN. Zboží s uvedením dostupnosti "skladem" je zboží, které je dostupné z našich skladových zásob umístěných na adrese: Na Poříčí 2110, Frýdek-Místek, případně ze skladových zásob na externích skladech. V ostatních případech zboží obdržíte zpravidla do 6 pracovních dnů. V případě, že by měla být dodací lhůta delší než 10 dnů, budeme Vás informovat. Pokud potřebujete vědět přesně termín dodání konkrétního zboží ještě před podáním objednávky, prosím kontaktujte nás.

Ceník dopravného

Ceny dopravného se liší především dle způsobu úhrady objednaného zboží a jeho celkové hmotnosti. Registrovaným zákazníkům při nákupu nad 2 500 Kč nebude dopravné účtováno vůbec. Toto platí pro nákup v rámci ČR.

CENÍK DOPRAVNÉHO - Doprava na Slovensko je možná pouze při platbě objednávky předem.
Pro přepravu využíváme dopravní společnosti vhodné dle typu a povahy objednávaného zboží.

 do 30 kgdo 50 kgdo 60 kg
Kurýr - platba převodem98  Kč204 Kč222 Kč
Kurýr - dobírka138 Kč244 Kč262 Kč
Kurýr na Slovensko9 EUR--

Zásilky doručujeme prostřednictvím přepravních společností, vhodných dle typu a povahy objednaného zboží. Kurýrní službu vybíráme podle vhodnosti pro danou objednávku (rozměry, hmotnost a křehkost). Po odesláni zásilky můžete online sledovat stav doručení prostřednictvím internetové adresy a čísla zásilky. Tyto informace Vám vždy příjdou e-mailem při expedici balíčku. V den doručování budete telefonicky kontaktováni přímo dopravcem pro dohodnutí času předání.

Při přebírání zásilky zkontrolujte zda není zásilka, nebo její obal poškozen nebo zda nejeví známky cizího zásahu. V případě zjištění poškození zásilky, jejího obalu nebo zásahu cizí osoby, sepište s řidičem na místě reklamační protokol a případné poškození vyfotografujte. 

Pokud shledáte na obalu zásilky byť jen sebemenší poškození, ale řidič odmítne počkat na její rozbalení je nutné tzv. PŘEVZETÍ  ZÁSILKY S VÝHRADOU, které si musíte řidičem přepravní společnosti nechat vypsat a potvrdit. Obsah zásilky si podrobně zkontrolujte po odjezdu řidiče a veškerá případná poškození prosím vyfotografujte a je nutné nám je do 24 hodin od převzetí zásilky nahlásit. Pokud bude zásilka převzata bez zápisu a bez VÝHRAD, bohužel na pozdější reklamace nemůže být a nebude brán zřetel. 
 

Balné

Vzhledem k vysokým nárokům na kvalitu převozu Vašeho zboží používáme k balení odolné materiály chránící toto zboží před poškozením během přepravy. Registrovaní zákazníci z České republiky mají balné zdarma vždy. 

 1 balík (do 30 kg)2 a více balíků (nad 30 kg)
cena balného30 Kč25 Kč / ks

.

Osobní odběr

Po předchozím vyznačení požadavku na osobní odběr v objednávce a dohodě na jednom z tel. kontaktů, je možné si Vámi objednané zboží vyzvednout osobně ve Frýdku-Místku ve vinotéce Vinostyl. Vzhledem k tomu, že zboží označené jako "skladem" se nachází v externích skladech a je nutná jeho přeprava do místa osobního odběru, je v tomto případě účtován manipulační poplatek 88 Kč.

Řekli o nás...

"Rychlé jednání. Povlečení je krásné, barevně přesně, jak je zobrazeno na internetu, je tedy patrně dobře vyfotografováno, nepřesvíceno."

Jana

Garance nejnižší ceny

V případě, že najdete kdekoliv na českém internetu, nebo kamenné prodejně, povlečení, nebo bytový textil za nižší cenu, než naleznete u nás, pošlete nám o tom informace přes náš chat, nebo kontaktní formulář. My situaci ověříme a pokud bude skutečně cena nabízená konkurencí nižší, tak se Vám pokusíme nabídnout minimálně stejně výhodnou nabídku, případně se ji pokusíme ještě vylepšit, bude-li to možné.



Kategorie

Pondělí 8:30 - 12:0012:30 - 17:00
Úterý 8:30 - 12:0012:30 - 17:00
Středa 8:30 - 12:0012:30 - 17:00
Čtvrtek 8:30 - 12:0012:30 - 17:00
Pátek 8:30 - 12:0012:30 - 17:00
Sobota 8:30 - 12:00